Arla grekisk yoghurt- passionsfrukt

En liten bit av himmelen
Den godaste yoghurt jag någonsin smakat!!!!

Mjuk, krämig, len och utsökt smak av passionsfrukt.

Den är inte lika sträv eller besk som vissa yoghurtar kan vara utan smakar bara som en fantastisk frisk njutning utan att vara en syrlig yoghurt. Jag var rädd att det skulle vara lite sur, och valde mångt om länge rätt kritisk denna smaken och tänkte att nåja, då vet jag ju, för jag skulle inte själv betala för den.

Hela familjen blev galet förtjust i yoghurten och den känns väldigt exklusiv och lyxig. Inte vattnig eller slabbig utan tvärtom fast utan att göra avkall och bli klumpig eller tung.


Nya favoriten i vår familj och den finns numer dagligen i kylen.

Mitt nästa önskemål är dock att den kommer ut som en Lightversion då den är rätt fet i procent.

Men fantastisk smak.

Vad tycker ni andra?
#Arlagrekiskyoghurt #Arla #Buzzador

 

Vill oxå få äran att prova nya spännande produkter?

Bjuda vänner och bekanta på nya maträtter, kakor eller frisyrer? Bara hojta till så värvar jag er till buzzador